Just my luck :)

Idag var jag o bestizen tess i sthlm o käka en oerhörd snabb middag för att hinna till Just my luck bion. Den var helt ok :D
"Everything I touch turns to crap"

Jag var bombsäker på att jag såg en från FCZ på tåget. det var han, jag lovar :P
När vi prata om en annan kandidat till HCZ :
Tess: Men han är ju ingen nörd...
Båda: han är bara konstig :P


tess jag, jag tess <3

blev utmanad här också:

Fem saker i min frys, sett ifrån ett funktionellt perspektiv:
  • Glass 
  •  Bröd
  • Matlådor
  •  Is
  •  kött



Fem saker i min garderob:

  •  Kläder
  •  spegel
  •  smink
  •  hyllor
  • mera kläder

Fem saker i min bil: (Läs Föräldrarnas bil)

  •  Läkerol
  •  pengar
  •  övningskörnings-skylt
  •  cdskivor
  • paraply

Fem saker i min handväska:

  •  Mobil
  •  Smink
  •  Nycklar
  •  MP3
  • Pengar


    Tack för mig. hörs imorgon, pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback