Vilken kväll :)

Var först o förfesta hos Remi o Jeppe. Fick äntligen svepa min asti, även lite annat gott :) Så drog vi till stan vid 11 o börja fundera på vad vi skulle göra.. Det var ju helt dött på TK så dit orka vi inte gå och Tove o dom var redan på Hamn men där vare ju 22års gräns? fock. så vi gick till avenyn bara för att dricka lite cider o sånt. Sen drog vi vidare till Stanleys, orka. men aah det var sådär, var inte där så länge utan drog hem vid halv 2. 751 gick då! helt otroligt :D Sen var jag hemma o fast att joni o jag har lovat varandra att inte ringa varandra när vi är fulla så kunde jag inte låta bli :P hihi men det gjorde nog inget, för jag var ju så rolig då :)
Och under kvällens gång så fick jag mysigaste sms:en. cozy.

Sen hade jag världens oroligaste natt, kunde inte sova, vakna hela tiden o vred o vände mig. Kändes som om jag inte drömde alls. wierd...

Och idag har jag ännu en gång försökt få igång internet på båda datorerna en icke sa nicke, det gick inte. Joni help!

Skönt med lite mulet väder nu iaf, fast skulle vart bättre om det var så på vardagarna så man slapp ha sån ångest för att sitta inne o jobba.

Bye for now. Köss



We have changed but we're still the same
After all that we've been through

And I'll be happy for you
If you can be happy for me




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback