Min dag.

Börja med att jag hade körlektion 10.20. Det gick väl bra? Fick se under en motorhuv och veta vad alla olika lysen heter o hur man tänder dom :)
Sen åkte jag hem igen, var hemma i typ 1½ timma för o sen dra till skolan.
Hade svenska, där jag skrev ett argt brev till en person i en berättelse haha :D det var uppgiften.
Hade matte efter det... O vi ska typ ha prov snart, känns inte bra :(
Efter det så drog jag hem till elina. Vi plugga på Naturen (som btw känns som om jag kan det mesta (= )
åt god baugett med lördagskorv som jag inte ätit på år o dag. (elina har alltid något gott hemma). Sen när vi var klara med pluggandet så drog vi till La Lune. Jag köpte pizza där för första gången! Den var helt ok faktist :)
Och nu har jag fastnat framför datorn igen! Gah måste gå o plugga lite natur igen! Mamma kom heeeem! haha :D

Ikväll: CSI Miami Kl. 21.00 på kanal 5.

Kösshejlångkalsong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback