schteeek

Antingen så har jag fått med mig nåt katthår från johanna eller så äre pollen som irriterar. :/ palla.

Idag kom jag till lektionen vid 12. gick inte in utan satt utanför med johanna o petter o sola lite. Gjorde ett tryck o sen när vi sluta så gick vi ner till maren o handla lite gott o äta. Kände att jag kunde belöna mig själv nu när jag gått ner och hem från stan. Så det blev en french hot dog, pommes o glass :P haha tjockis.

OCH, så fick jag veta igår på skivan att min üuuber heta
lärare hade frågat efter mig hela kvällen :D:D Han hade dock dragit innan jag kommit dit. Men whaevva han fråga!! :D Man kanske har en chans endå ;;;) haha

Adiós amantes<3

Kommentarer
Postat av: Malin

hahahaha yeees! åsa HJÄRTA peter ;)

2007-04-26 @ 17:33:59
Postat av: Therése

superhet va han ju inte ;) men duger i krig :D kör på eran plan, in på toan me han!

Postat av: Åsa

Hahaha VI ska :D:D Slutar ju endå gymnasiet sen, då lär man ju inte träffa honom nå mer :D Så why not?

2007-04-26 @ 22:42:18
URL: http://readmelove.blogg.se/
Postat av: Joni

ok ja sitter o äter pizza...sluta snacka sånt äckel... :(

2007-04-26 @ 23:37:18
Postat av: Åsa

haha det är H-O-T!

2007-04-27 @ 08:57:15
URL: http://readmelove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback