"Therese... ska du ha en klocka?"

Haha fan vad jag o tess garva :P

Iaf. Igår drog jag och tess upp till sthlm och shoppa. var på söder och gick in i alla möjliga affärer. Bla Monki och Weekday där jag aldrig vart med om ett sånt kaos. Musiken var så jävla hög, typ som på en krog. Och det var rea och alla gick runt o a. kaos.
sen drog vi in till gallerian, biblioteksgatan och in på Urban Outfitters. Den affären var speciellt. Huuur stor som hellst o massa grejjer överallt. Riktigt häftig :P

Iaf så köpte jag ett linne och ett par shorts på H&M. Samt en tröja och en After sun lotion på Cubus.

Vi drog hem och efter de skulle vi till Nyken för o festa. Skulle ta kvart i bussen från oss, och precis när vi ska stiga på så kommer tess på att hon glömt sin dricka :P hah bara hon som lyckas med sånt <3 Men vi fick sjuts av hennes pappa ner på stan så de var lungt.
Iaf så kom Emma på bussen o så. :)
Väl där så var det mkt folk o aa kvällen var lång! Mkt dans, mkt singstar och lite studsmatta :)

Dansen till "put your hands up for detroit" måste vi bara alltid köra på alla fester :p så klockren haha!

Ett bussen hem från nykvarn och direkt till kebaben hemma :) Och så vill jag o tess speciellt tacka våran ängel! hihi

Sååå det konstiga är att jag är inte bakis när jag vaknar. Utan det blir jag på dagen :S aouw jag vill bara sova. Aja Köss-hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback