allt för att slippa plugga.

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? 
Jajjamensan!
Vilka vitaminer tog du när du var liten? 
Pff ofta jag kommer ihåg.
Vad åt du senast?
Falukorv i ugn, potatis och hårtbrödmacka.
Har du fått någon komplimang idag?
Yees ;)
Har du varit med i en rättegång?
njet.
Är du polare med grannarna?
Med pontus ja :D
Vilka språk pratar din mamma?
Svenska, lite finska, lite tyska.
Vilka länder har du bott i?
Swe
Senaste piercingen?
öh, när jag tog hål i öronen för 4 år sedan.
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Söndags, hem från arlandra, då jag somna på sätet och dreggla på pappas jacka :D haha
Gay?
Äru?
Har du däckat/spytt för att du druckit?
En hemsk valborg ja.
Har du något husdjur?
Nejdu.
Har du täckt någons hus med toalettpapper?
för jobbigt. nej.
Har du varit på stranden?
öööh.
Minns du dina/din musiklärares namn? 
Jarmo ffs!
Hur bra är din syn?
Mkt praa. gick från kass till bra syn ju.
Har du varit på ett party?
Vad är detta :S
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Jovars :D om man är i nån bur så att dom inte kan äta upp en!
Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
Du måste tagit fel person, för jag har inga bröder.
Har du varit utomlands?
Yes, bästa var USA och Italien.
Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
Har fan bara varit på ett. och det var min mosters, o de var väl inte så mkt o hurra för.
Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
Klart :S men jag slåss bara på tkd träningar.
Var är dina syskon just nu?
Sofia är i Västerås och Maria i Luleå.
Vad var den senaste drömmen som du minns?
kommer inte ihåg :'(
Vem ringde dig senast?
Var nog chefen ;)
Vilken tid gick du upp imorse? 
7.död.
Vad ska du göra i helgen?
Vi får se.. ;) kanske va med M..
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
"Jag saknar dig lite sådär på msn och sådär. Puss"
När var du riktigt sjuk senast?
Var nån helg sen. lite krasslig sådär.
När såg du en kändis senast? Vem var det?
Nordman! hahah och weeping willows.
Vad finns i din bakficka?
Tights, har inga bakfickor.
Har du färglinser?
Nej men vill ha! Bruna :D
Vad gjorde du klockan 2 inatt?
Sov djupt.
Vad är det första du gör på morgonen?
Sätter på datorn.
Vad ska du göra efter det här?
Antagligen fortsätta med naturen. :)

Kommentarer
Postat av: Therése

säg inte att du knullar

Postat av: maaalin

åsaaaaaaaaa jag snor listan ;) puss

2007-05-22 @ 22:32:30
URL: http://www.rosetti.blogg.se
Postat av: Joni...

"Vem ringde dig senast?
Tess, men hon svara inte :(" Gör man så Tess? Ringer upp folk...o bara sitter helt tyst :O

2007-05-23 @ 02:25:56
Postat av: Åsa

Tess: hahahahhhaa
Malin: gör såå :D
Joni: haha jag som läste fel :P trodde det stod vem ringde DU senast :D

2007-05-23 @ 08:48:04
URL: http://readmelove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback