Det var det dummaste jag hört!

ska vi ta en sväng?

Nää
,men jag var o jobba idag. SÅåå segt o så jobbigt. Stå upp gillar jag ej. får väl tänka att jag tränar till justin timberlake konserten (ståplatser). hah. Nä men seriöst jag är så trött på kunder. Lite punkter nu om var jag hatar.

  • Folk som inte fattar vilket håll magnetremsan ska vara åt när man betalar med kort! sååååå trött på att säga "nej,andra håller". Det är fan majoritet på folk som drar åt fel håll än dom som drar rätt. Borde fan uppfinna en kortgrejs som scannar kortet från båda hållen, så spelar det ingen roll vilket håll dom håller kortet. eller det kanske redan finns en sån? :S
  • Folk som inte fattar att man ska trycka på klar i slutet. DET står faktist på den lilla displayen nåt att man ska godkänna köpet genom att trycka på klar. Nej jag måste säga: OCH SÅ GODKÄNNA!                                  Bajsa på er.
  • Men mest störande är nog när folk räcker fram kortet till mig!? ÄR dom blinda eller. Det finns en synlig apparat där man drar sitt kort!! aarrggghhh...
  • Sen en sista grej. Jag hatar dom som köper nåt för 17 kr typ o betalar med en femhundring! Ta inte all min växel tackckkkk...

ok nu är jag klar.

Lördag:
Well så var jag på maskerad hos elina. Kommer dit o shortsen som jag ska låna låg i tvätten heeeeelt blöta. kul. så vi torktumla dom i en timma typ. o dom var inte torra. så jag gick runt med blöta shorts. Meeen dom var uppskattade endå :) drog efter 11.
lite pics.



Mera bilder här.

Snart blir det Wallander och chiirree.

Kösss


Kommentarer
Postat av: Pontus

Asså shit, snacka om att Du är bortskämd. Dina kunder drar iallfall inte kortet i "rena kortet här" mojängen. Dina kunder argumenterar uppenbarligen inte för dig att du borde slå in deras kort manuellt "för vi litar inte på det här tekniska tjafset". Dina kunder tror inte att plantagen är en bank där de kan växla sina 24 miljoner 50-öringar som de sparat på sen de var 3 år. BAH. ^^

Postat av: Therése

HAHAHAHAH så typiskt åsa o pontus att KLAGA så jävla mkt :D håll käften o va nöjda istället, ni får ju lön! WORD.

2007-05-06 @ 22:15:30
URL: http://touchoftess.blogg.se
Postat av: David

haha! aa, håller me tess.. men jag blev lite sugen att komma åh terrorisera dig med mitt kort nu åsa;)

2007-05-07 @ 08:00:08
URL: http://davemeister.blogg.se
Postat av: Åsa

Pontus: Hahaha men shiiittt vad jobbigt :P jag slår fan hellre in manuellt så slipper jag upprepa att dom gör fel :P

Tess: hah men jag var tvungen. Men sen när jag kommit hem, så räknar jag ihop vad jag tjänat, så är jag glad igen :)

David: Jaa men gör det :D då blir det för en gångs skull roligt haha

2007-05-07 @ 13:47:00
URL: http://readmelove.blogg.se/
Postat av: David

will do, men du får säga till näru jobbar då;)

2007-05-07 @ 16:20:33
URL: http://davemeister.blogg.se
Postat av: Åsa

Haha klart :P i'll let you know

2007-05-07 @ 16:46:48
URL: http://readmelove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback