fresh!

Ute- eller hemmakväll: Both :)
Salt eller sött: Salt
Lyx eller budget: Man tackar ju inte nej till lite lyx ;)
Sommar eller vinter: Sommar
När är du Född: 28 februari 1988
Vad har du på dig en ledig dag hemma: Tights och NY-tshirt.
Favoritfilm: En prinsessas dagbok/ family guy the movie/ Pretty Woman/ o massa skräckisar.
Har du barn: nej hatar de små djävlarna haha.
Födelseort: S-tälje.
Smeknamn: öhm ett som vi inte ska nämna. hah
Favoritfärg: Svart, gold, grå.
Drömprins: Bill Kaulitz <3
Har du varit kär: Once.
Maträtt: Allt med beasås blir gott. men en goggos pizza skulle inte sitta fel nu. eller en kebab, MUMS!
Favorit resemål: USA
Favoritblomma: Roses.
Tycker inte om: Tröga/irriterande/sånna som inte fattar en diss - personer.
Senaste sjukhusvistelse: Hm.. när mormor låg på sjukhus.
Favoritdricka: Juice!
Vilken färg på väggarna i ditt sovrum: Gråa och en röd.
Vad gör du när du är uttråkad: Sitter vid datorn, eller glor på tv, eller sover.
Missbruk: Datorn lätt.
Vän som bor längst från dig: Typ alla släktingar o vänner uppe i norrland.
Vad retar du dig mest på: Tröga personer.
Läggdags: 22.00
Husdjur: nope.
Skostorlek: 39or
Syskon: Maria och Sofia.
Om du var tvungen att skänka bort 25 000 till välgörenhet vem skulle få dina pengar: För att inte göra någon förening avundsjuk så skulle jag dela upp pengarna o ge lite till varje.
Bästa bok du läst: Vattenmelonen
Är du Internetberoende: Öhm. ja?
Favoritparfym: DKNY Red delicious.
Gillar du snö: Fan heller.
När köpte du något åt dig själv sist: Idag när jag o tess var på maxi. Pollypåse!
Vilken film såg du på bio senast: Går så sällan på bio. tror det var Borat :S
Senaste köpta skiva: Typ aldrig köpt nå skiva :S
Favoritgodis: Lakrits.
Studier eller jobb: Jobb
Bästa kompisar: Tess, alexandra, elina o alla mina grabbz.
Innerstad eller liten ort: Innerstad
Någonting jag tycker om med mig själv: Personligheten kanske :S
Någonting jag inte tycker om med mig själv: My feets.
Detta är jag rädd för: Att se skräckisar.haha
Tre saker jag vill ha varje dag: Godis :$, ett gott skratt, o lite looove.
Tre saker jag absolut inte kan göra: Se AFHV, plocka upp hundbajs eller gå och lägga mig utan att ha borstat tänderna.
Detta tycker jag om att göra: Festa, jobba och shoppa.
Detta vill jag göra just nu: bara göra nåt! Hitt på nåt liksom.
Detta borde jag inte göra just nu: Sitta här och göra denna lista. borde läsa natur.
Bästa känslan: sex..
Värsta känslan: Sviken, dumpad, hatad.
Egenskaper som en partner skall ha: Humor
Något jag vill ha i present: En digitalkamera, pengar.
Detta har jag på mig just nu: Tights och NY-tshirt.
Favoritkläder: Taaajjjttss
Stjärntecken: Fishy.
Färgen på mina ögon: Gröna *blink*
Min längd: 176
Önskar jag var bättre på: önskar jag hade bättre kondis.
Dagens dryck: Juice ;)
Senaste saken du köpte: Polly
Senaste sak du sa: har jag heeelt glömt bort, men det var nåt till maria.
Vad tycker du om dina grannar?: Dom e la OK :)
Laddar du hem musik och film från internet? Indeed
Vad är det bästa med julafton? Paketen o maten.
Vem/vilka är den viktigaste personen i ditt liv? Familjen, vännerna.
Vad föredrar du för sorts filmer? Komedi och skräckisar.
Solar du ofta? När det behövs o jag har pengar.
Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten
Vilken är din favoritglass?
Igloo cola
Har du varit deprimerad? Man har väl sina perioder..
Tar du droger? nej? :S
Är du kär? Nej :)

Kommentarer
Postat av: Therése

alla dina grabbz ;) haha dom har du många av !
och vad ledsen jag blir...
att du inte kan se AFV... :( som är jordens bästa program kanske... *tår i ögat*

Postat av: Åsa

Haha många kill-polare menar jag ju nu :D haha ren pina o kolla på de programmet.. jag tror det är programledaren som jag inte tål... var typ as bra från första början när han pappan i Fullt hus ledde de programmet. Bob saget :D

2007-05-29 @ 21:39:00
URL: http://readmelove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback