Home sweet home.

(Mötley crüe)

Såå då var man hemma igen. Sköönt!
Vaknade runt 11 imorse. fick lite bråttom när vi skulle ta bussen som gick 12 in till stan. Men vi hann :) jävla luleå där typ ett köpcenter är öppet på en söndag. Allt är typ stängt :/
Iaf så gick vi in på divA o jag hitta min studentklänning dirr. Bild kommer nog senare :)
Sen åkte vi till faster o käka, sen flyget vid 15.00.
Sov typ hela flygresan, måste sett rolig ut för jag nicka till fleera gånger haha :D
Sov även hela vägen hem i bilen också. Då orkade jag inte med att huvudet skulle nicka hela tiden, så jag la mig ner på sätet haha :D
Vakna av att jag dregglat ned pappas jacka haha :P Och vi stanna på donken i moraberg o käka. Så nu är jag hemma, bilder från helgen finns på min
bdb.

Nu skulle jag kunna döda för godis! Shit vad sugen jag är!

image380





































Kösss.

Kommentarer
Postat av: malin

åhhh va snygg du e åsaaa! äkta kändisbild röda mattan med peter nästaaaaaaaaaaaaaaaa

Postat av: David

ordning på dig;)

2007-05-21 @ 09:22:45
URL: http://Davemeister.blogg.se
Postat av: Åsa

Malin: haha tack sweetie :D
David: Klar det är haha :D

2007-05-21 @ 13:47:09
URL: http://readmelove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback