I pity the fool...

Mitt liv är inte så händelserikt just nu. Jag var flitig på grafiska kommunikationen, på två timmar satt jag o skrev klart ett arbete, bra jobbat!. Sen luffar man runt i skolan liksommm.. Satt i cafeterian med alla grabzen o käka en arraksboll och drack cola. Sen hade jag natur o sen gick jag hem. Eller jag fick sjuts av Nathalie på cykeln.

Måste bara få ur mig om gårdagens Ugly Betty och DH avsnitt!
Tycker hon Amanda e så jävla cool o snygg :D
Sen i DH hahah jag höll på o avlida av garv när Zach Young kom! hAHHAH FRIPPEN ALLTSÅ!! Värsta fönat o aah helt gay :D hahah Och har ni tänkt på att Julie har väärsta underbettet! inte snyggt.. O Austin är så jävla het! men en idiot. så..

Nu måste jag göra reklam också. David har tydligen 39 graders feber o det är jätte synd om honom.. pff.. trodde han var en fighter liksom :P haha här har ni rekan iaf
http://davemeister.blogg.se/

O bästa! TOP MODEL finalen är idag!! :D:D

image372

kyss.

Kommentarer
Postat av: David

känns mycke bättre nu=D

Postat av: Pontus

...Att det där sabland "hej, tyck synd om mig" tricket fortfarande fungerar asså... (bra jobbat david ^^, du är en utmärkt skådespelare)

2007-05-16 @ 17:14:19
URL: http://Pontmeisters.blogg.se
Postat av: Åsa

David: haha bra

Pontussen: Hahaha nej han gnällde igår också, då tyckte jag inte alls synd om honom. så idag tvinga han mig o ha lite medkänsla.

2007-05-16 @ 17:38:13
URL: http://readmelove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback