Just smile and wave...

Hm hm hm. Igår kära vänner. så hade jag inte så mkt tid åt bloggandet. Jag blev nämligen tvungen att jobba från halv 5 till 8. Kan ju berätta om min bussresa dit. 760 bussen skulle gå 16.00 från centralen. den kom 16.05. Vid kyrkan så kan ju inte bussen åka den vanliga vägen pga brobygge. Så den fick åka rakt fram och upp för backen. Vi blir ståendes ett tag i den backen o man börjar ju nästan undra varför inga bilar rör på sig :S så småning om så ser vi vad felet är. Det står en bil helt still i backen. :S Busschauffören går ut och frågar vad han håller på med. Då visar det sig att bilen framför oss har fått en överhettad motor o kan inte starta bilen! haha shit. Jag skulle ha kommit fram till moraberg vid kvart över 4, jag var där kvart i 5!

Iaf så jobba jag, hyffsat mkt folk. jag lyckades kutta upp mitt finger så att de börja blöda... oo aa .. de va de som hände. Tog bussen hem, gick till tess en snabbis, tjöta lite o käka lite niggerbaalls (o.b.s skämt).;)

Gick dock o la mig alldeles försent för jag var dötrött imorse! Traska till skolan. hade tråkig lektion. men sen kom micke o gjorde allt mkt roligare :P haha Hade redovisning o aa.. Gick sen ner på stan med micke, drog till cafénova o hängde där tills jag skulle på körlektion. Körde bra idag, tycker jag. måste bara använda speglarna mer o inte ha för bråttom :)

Hemma nu o ska väl försöka plugga natur. Vill helst slippa. men aja. :(

Kyss.

Kommentarer
Postat av: AnonymaJoni...

"gick till tess en snabbis, tjöta lite"
Berätta lite mer om det...snälla..=)

2007-05-22 @ 17:37:30
Postat av: Åsa

Ja vi satt o skvallra lite, åt chokladbollar o sen gick jag hem :P vad trodde du? haha

Postat av: Joni...

jaha sorry...ja såg bara Tess och Snabbis =) Sen vet ja inte vad "tjöta" är :) aja busa på bara!

2007-05-23 @ 02:32:44
Postat av: Åsa

Haha joni du e ju snuskig :P

2007-05-23 @ 16:10:33
URL: http://readmelove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback