Lååååånghelg.

Och en lång lista.

brukar du:

Titta på dig själv i spegeln: Självklart! Man vill väl inte se ut som om man klätt sig utan en spegel, ellerrr?

Gnälla: Försöker o inte göra det. För jag verkligen hatar när andra gör det.

Sova: Allt för ofta och för lätt. Kan bara mitt på dagen lägga mig i sängen, kolla tv o sen somna dirr.

Ha ångest: Jaa, kan inte ens försova mig med flit eller skolka från nån lektion, får ångest direkt.

Skada dig själv med flit: Jo för man gör ju det :S

Ta mediciner du inte borde ta: Why should I ? :S

Vilja dö: Man har sina stunder.

Drömma mardrömmar: Jaa.

Drömma sexdrömmar: Ojaa.

Klä dig i svart: Looks best on me.

Gå till kyrkan: Näää.

Gå i skolan: Jepp emo-skolan nr1. WHG

Röka: Vattenpipa.

Ha sex: Det händer väl :D

Ljuga: Tror inte jag gör det så ofta längre...

Hata folk: Hm. ja? alla som är störande hatar jag typ.

Lita på folk: Det beror på.

vem:

Saknar du: Min syster.

Vill du döda: Peters flickvän.

Rörde dig sist: Ööööh.. typ.. Nathalie?

Vill du slå: Såååå kul! TKD FTW

Vill du kittla: Hm.. nån kille. absolut alla killar är kittliga.

Vill du prata med: Bill Kaulitz

Skrek du på sist: Mamma...

Vill du vara som: Tyra Banks kanske ;)

Sårade dig sist: äh kommer inte på.

Vill du bli galet full med: Tess! För hon är bäst!

Gjorde dig riktigt glad senast: -blackout-

Fick du sms från senast: Tesss

Är vackrast på jorden: Alla är vi vackra på olika sätt. eller näh, jag är vackrast :D:D
 

har du:

För många vänner: Ofta man kan få överskott på vänner.

Förföljelsemani: Vot?

Tvångstankar: ejjj

Någon annan psykisk sjukdom: vafan nej.

Någon fysisk sjukdom: nopp

Någon skada: Nej, får bara skador när jag vart på krogen eller tränat tkd.

Färgat håret: Nja, tonat många gånger :P

Brutit några ben: Bröt armen när jag var liten. Åkte skridskor yey.

Några piercings: Tål inte. Kan inte ens ha örhängen fock.

Bra självförtroende: Mycket praa.

Kysst någon: Jag o tess håller räkningen.

Haft sex:  Klart!

Köpt kondomer: Neeej :) P-piller ffs.

Tagit nakenbilder: no comments.

Sagt jag älskar dig till någon idag: Neeh :)

Bjudit ut någon: Mjomja.

Varit kär: Once.

Lämnat landet: Vadå som flytt? :S

Rymt hemifrån: Nej jag älskar mitt hem, hihi.

Tuttat eld på nått: Jorå, lätt att man e pyroman.

hur:

Svarar du i telefonen: "Hej det är Åsa."

Fördriver du tiden: Msn, blogg, tv, sover.

Mycket pengar har du: Richbitch

Tjänar du pengar: Självklart.

Ofta Bäddar du sängen: Sällan. mycket sällan.

Ofta diskar du: Aldrig, nästan aldrig.

Ofta städar du: HAH när mamma typ tjatat på mig 350275438ggr så kaaanske jag städar :P

Många stör du dig på: Orkar inte räkna.

Ofta träffar du din familj: Mami o papi varje dag. Syrrorna mycket sällan.

tror du:

Att du kommer bli något: Jag ÄR redan något?

På rymdvarelser: Nä.

Att folk tycker om dig: Klart dom gör!

På ett liv efter detta: nich.

Att fiskar kan tänka: vafan :S

Att du kommer leva länge: Jaa :S orka dö tidigt.

välj:

Katt eller hund: Hund (tål ej katter)

Vit eller svart: Svart

Varmt eller kallt: Varmt

Vatten eller land: Vatten

Sex eller kyssar: Sex

Telefon eller internet: internet

Musik eller tystnad: Music.

Bok eller film: Film

Leva eller dö: asså. helst dö.. :S sjuk fråga.


Kommentarer
Postat av: Therése

hahaha :D jag snor listan. LOVE U BITCH

Postat av: Åsa

Gör så, love you to babe :D

2007-05-17 @ 13:57:16
URL: http://readmelove.blogg.se/
Postat av: krusee

rolig lista

2007-05-20 @ 21:13:06
URL: http://krusee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback