Nej, inga linser, om man har glasögon så får man fan ta sitt straff!

Och jag som har haft både glasögon och linser har magic eyes o fick bättre syn! Moahaha Så när man blev mobbad för de när man var liten, nå se vilka som fick dålig syn nu, jo tess och elina. Right back at yah bitches haha :D närå! PUSS.

Iaf så var jag i skolan idag. Har typ noll tidsuppfattning. känns som måndag. men det är onsdag. wierd..
Iaf så gjorde min underbara kompis Nathalie en skiss av
Bill kaulitz på baksidan av mitt religionsblock. Den blev asbra, kommer bild sen när jag hittat sladden till våran kamera :D

Sen gick jag hem, köpte c**** på jätten. fetto. haha o nu e jag hooome.

Fan det kliar så in i helvete i näsan! Clarityn någonnn...

Kommentarer
Postat av: Malin

haha du jag har hela väskan full med KNARK (allergimeicin) ta lite av mig ;)

2007-05-02 @ 17:33:47
Postat av: Åsa

haha suuure :D

Postat av: Therése

HAHAHAHAHAHh aaa tillbaka kaka verkligen på mig och elina som fick kärringsyn såhär på äldre dar :D

2007-05-02 @ 18:47:21
URL: http://touchoftess.blogg.se
Postat av: Åsa

Hahaha precis :D

2007-05-02 @ 19:38:32
URL: http://readmelove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback