Om ni orkar

säkert inte, men jag gör den endå :)

Nämn något som gjorde dig glad igår:
att jag köpte nya skoor :)
Vad gjorde du kl 8 i morse?
Sov såklart
Vad gjorde du för 15 minuter sedan?.
Körde bilen
Det sista du sa högt?
"kolla dom passade ju perfekt"
Vad har du druckit idag?
Juice <3
Vad var det senaste du åt?
En arraksboll(?) hur stavar man det :S
Vad var det senaste du köpte?
Godis
Vad är det för färg på din ytterdörr?
Mörkbrun/svart
Vad är det för väder hos dig just nu?
Molnigt/mulet
Godaste glass-smaken?
Ben & Jerry's cookie dough
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Maybe.
Sover du tungt?
Väldigt!
Drömmer du mycket?
Självklart
Mardrömmar?
Det händer.
Det första du tänker på en "bra" morgon?
haha vafan. typ åå det här blir nog en bra dag?
Det första du tänker på en "dålig" morgon?
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej :(
Vilket ämne är roligast i skolan?
Natur. o det är inte pga ämnet. ;)
Trivs du med ditt jobb?
Jaadå, Plantagen in my <3
Favoritklädsel?
Tights lätt. Och typ stickade tröjor.
Favoritlåt just nu?
Regina Spektor - Us
Vad ser du om du tittar åt höger?
Gardin, fönster, element.
Vad gör dig glad just nu?
Att allt flyter på, har många bra planer framöver så jag har nåt o längta till, då går allt så mkt snabbare :)
Vad ska du göra härnäst?
Glo på tv kanske?
Höger- eller vänsterhänt:
Höger
Humör just nu:
Lite trött, annars normalt humör typ :)
Favoritgodis:
Saltsaltlakrits och typ sånt som smakar vattenmelon.
Kläder just nu:
Mina underbara Jeans som sitter som en smäck på mig, grått linne och tröja.
Musik just nu:
ROCKROCKROCK 'N' ROLL! (The Outfield - Your Love)
Sommarplaner:
Studenten, jobba, Justin Timberlake konserten, Uppkörning, Bulgarien o grönan typ :D
Hur många kuddar sover du med:
4 st. Två st är i ett o samma örngott.
Spelar du nåt instrument:
Mest omusikalisk o tondöv o ingen taktkänsla. Nä tror inte de. Bara Guitarhero haha
Morgon- eller nattmänniska:
Typ inget av dom. Trött på kvällen, och på morgonen. :/
Vem är viktigast för dig:
Mamma haha ;D alltid
Bio eller promenad:
Bio lätt. Orka gå haha :D
Är du kittlig:
Om jag inte vill, så är jag inte kittlig :D
Snarkar du:
Kanske om jag är grymt förkyld. annars är jag tyst som en mus.
Stjärntecken:
Pisces
Äckligaste insekten:
Typ. trollsländor.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
Att kunna vara osynlig eller stoppa tiden. Massa bus haha :D
Vad vill du jobba som?
Inredare :/ men det känns långt borta.
Stökigt eller välstädat?
Om jag har det välstädat så varar det i typ en dag, sen äre stökigt as länge :)
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump?
Tveksamt faktist :/ Fallskärmshopp ist.
Gillar du att sjunga?
För mig själv ja! haha
Anser du att du är stark? 
Råstark! krossardig
Vad gör du om du får hicka?
Försöker lugna ner mig, hicka ska man tydligen få av stress eller nåt sånt. Om den aldrig slutar så brukar jag hota hickan med o äta lingonsylt, för att jag hatar det, då slutar den :D haha sjukt. men ett tips den ska tydligen sluta om man äter lingonsylt.
Vad längtar du mest efter just nu?
Ikväll, Nästa helg och sen studenten och sommaren :D




Var nyss nere på stan med mamma. Fika på tratten o lite sånt. Köpte lite artiklar till badrummet här uppe. blir mkt fint nu :D

Ikväll blire grill/jacuzzi/bastu-partyyy! Can't wait! tjoho


(liten tjock åsa) hahahha

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket ämne är roligast i skolan?
"Natur. o det är inte pga ämnet. ;)"

hehe är det där den heta läraren kommer in eller?

2007-05-13 @ 15:42:45
Postat av: kattis

den var från mig :)

Postat av: Åsa

hahaha precis :D

2007-05-13 @ 16:50:12
URL: http://readmelove.blogg.se/
Postat av: Malin

hahahaha vem har du fått den översta kommentaren av? tänk om det e av peter!! OMG hahahaha ;)

2007-05-13 @ 17:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback