Sweet summer breeze

åhåå slippa södertälje igeeen :D Jag o mamma åkte till Västerås imorse vid 11. Jag körde :D Skit kul när vi körde på en vanlig 90 väg, o jag höll hastigheten bra. så vare nån jävel som verkligen låg o slicka oss i baken. Så jääävla irriterande när nån gör det. Som om det ska gå snabbare då eller? så kunde han inte köra om heller, hah rätt åt honom att han fick ligga där bakom. Men iaf, tänk om nån älg hoppat upp på vägen o jag blivit tvungen o tvärnitat, då hade han ju krockat rakt in i oss. Hade nästan velat att det skulle kommit nån älg, så att jag typ vejat undan, så kom han där direkt efter o inte sett älgen o krockat rakt in i den. Då skulle han inte vart så kaxig efter. O hålla det jävla avståndet tills nästa gång.
De kör säkert så nära bara för att det finns en "Övningskörnings skylt" på.

Iaf så åkte vi direkt in till centrum där o gick runt i affärer. Så himla mysigt o mycket affärer i v-rås! Jag köpte bara ett linne på Tessie... Såg alltså.. snyggaste tröjan ever inne på Carlings.. en t-shirt med Iron maiden tryck på. gaah ville ha den. dock fanns det bara kill-storlekar kvar och den kosta 399:-. så det bidde ingen.

Imorgon ska mamma cykla tjejtramet o glöm inte att det är Mors dag imorgon. :)

Ha en trevligt kväll allihopa / Åsa. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback