easier

Just kommit från duschen, kanske låter stört att duscha innan träning men whattahell ingen är normal.
O thank god att man inte behöver tugga havregrynsgröt. Bara låta det slinka ned. Smakar skit men mättar somfan.
O vem trodde att jag skulle bli besatt av Smalville efter att ha mobbat en polare för att han kolla på det skitprogrammet. Så har man fastnat själv. O smaken är ju som baken, men jag tycker att Lex är sexig på något sätt. Men hetast av dom alla är han green arrow. mm mm mm.

Nej nu är jag feddt pepp till att va o träna. Det är fint väder, jag har lena ben och sprillans nya träningskläder.

Btw så tycker jag att varje tjej ska äga ett par underkläder från TopShop.
Harehej!

Kommentarer
Postat av: Therése

weeeeyyyyy vad bra att du blev glad för underkläderna :D nu måste du bara hitta nån att visa upp dem för ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback