Lycka är

att få va med sin bästa vän en hel dag.
Vid halv 10 ringer en morgonpigg(!) tess mig o vi planerar dan lite. Åker upp dit till 12 o vi drog direkt bort till skansen o grönan. Käka på nåt mysigt fik där o låg sen vid kajen o sola en stund. Sen när vi tröttna på det så börja letandet efter humlan där en viss Elin Kling brukar hänga. Vi hitta parken men ingen Elin dock :P Låg där o käka glass o bara hade det bra :D Sen strosa vi runt lite mer. Shoppa på Glitter där Tess köpte en hatt o jag en ring o lite nödvändigheter som toffsar o hårnålar. Sen åkte vi hem o drog direkt till Donken, nån som är förvånad? haha nej tänkte väl det, tjockisar som vi är liksom. Anyway så satt vi vid maren o käka våran middag o sen fick jag se tess lya. Supermysigt o hennes säng är lätt godkänd. Innan har hon haft en tunn madrass o en rätt så osovbar säng haha :P Men nujävlar ja nu kan man nog få en god natts sömn i den hihi :P

image1338
image1339

image1345
image1346
image1347

Imorgon väntar en heldag men sen äre ju bara en dag kvar tills In flames. Så taggad.! Nu är jag mest sugen på min säng o en god natts sömn. Kyss.


Kommentarer
Postat av: Tezzybear

tack för en strålande dag sunshine! :) ses snart. pusss

2008-05-29 @ 08:45:06
Postat av: Pontus

Hur kan man ödsla tid på att leta efter elin kling...
Oh, GOD, lend me strength!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback