Bloody monday

Jag har haft en sån jäkla najs heeeelg :D
Först på fredagen så käka jag middag med pappa o sen på kvällen så vare glöggmys hos alexandra.
Supermysigt hemma hos henne tills en speciell person kom... aja jag körde nyktert o drack bara cola o sen så drog vi vidare till Flamman men där var det ganska dött. Tills en annan speciell person kom o liva upp hela stämningen hahaha :D
Sen på lördagen var jag ut till gnesta för att rida o åka pulka o grejjer med Linda o gänget ;)
Var så jääääääävla kul o åka pulka efter en galopperande häst! Shit alltså, synd att det blev så sent o det hann bli mörkt för annars hade vi filmat allt :P
Jag har träningsvärk nu :D Haha insida lår är värst!

Sen igår var jag o mamma o handla julklappar till varandra o till min kusin o sen hem till han o min moster för adventsfika :) Sen hem fortsomfan för o handla bakgrejjer o hem o baka till mitt adventsfika som jag ska ha fjärde advent.
Lussebullarna blev jättelyckade men pepparkaksmuffinsarna blev inte lyckade :P mamma får baka om hahaha

Some pics:

jh
skelar lite haha

gh
Maarit longerar en häst.

hö
Fina Lucky som jag red :)

<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback