hey yaa....

DET ÄR FREDAG IMORGON!! WO FUCKING HOOOO!!

Alltså när ska jag komma igång med min träning?! Varför kan jag inte bara tycka det e kul? Vill typ börja på Thai-boxning o träffa snygga killar. Åååååhhhhhhh. Viljan o orken saknas.

Imorgon dra jag back to my hooods, slöddertälje.
Alleballeraggarnalle ska ha glöggfika o lite mys. MEN jag har bestämt mig för o ha en vit helg. Pallar seriöst inte o va bakis en hel jävla dag. Spy hela tiden o inte kunna göra nåt känns så jävla värdelöst.

På lördag e jag öppen för förslag :) finns nog nåt o göra i tokstan! Sen på söndag ska jag o mamma baka inför mitt adventsfika o sen åka till min moster o fika.
Älskar att ha saker o göra på helgerna :D

Pussssssssokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback