Kallt

Fan vilken najs helg jag har framför mig! Imorgon så ska jag på Opera med mamma, hon har fått gratisbiljetter från SJ. Äntligen! Har ända sen jag såg Rigoletto velat gå på opera igen! Spännande :D Sen på lördag så ska jag, mamma o sofia åka till örebro o shoppa julklappar. Sen blir det tåget hem därifrån o snabbt svida om till fest hemma hos Tess. Måste bara hitta en hatt först.... :S
Älskar när veckan går så jävla snabbt. Kan bero på att jag har gått o lagt mig astidigt varje kväll! 20.30 ligger rekordet på. Zzzzz

O herregud vad jag älskar snön! Idag var träden sådär frostigt fina :D Ok om man fryser om händerna konstant så får man fan ta det!
Nej nu väntar ett gigantiskt diskberg o sen ska jag väl äta nåt också....
Pouss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback