Shit happens when you party naked.

oj oj oj.... vad hände egentligen?
Förfest hemma hos tess i lördags, sjukt trevligt! Sen drog vi ut på Amba o dansa som galningar. Jag hade på mig så sjukt oksöna skor så jag tog av mig dom ibland o dansa utan. Då vid 3 så kommer det en vakt o säger att det är dags att gå hem nu. Whaaat!? Hade så jäkla roligt o ville inte alls åka hem. Men aja ingen idé o tjaffsa.. Haha herregud. Taxi hem o när jag höll på att fixa i badrummet så lyckades jag slå ner min tvålpump i keramik så den gick sönder... Haha o i går så upptäcker jag att jag har en rosa halsduk hemma som inte är min! Minnesluckor om något! Söndag var jag skitbakis o spydde bara haha så idag återhämtar jag mig :P

Har inga bilder från kvällen men jag har några från i fredags:

nhjklö
Prova Filips snygga mössa! En sån vill jag ha i julklapp!
nlö
Outfiten jag hade i fredags. Jeansleggings från Carlings, blus från Åhléns, kavaj från Zara o halsband från kroatien!

nlö

jjj

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback