DEAD

ÅåååååHej!
Bakisnivå här hemma hos mig, o jag vill ha grillchips!

Igår blev det en helt galen fredag! Jag lärde upp Stefan o det gick hur bra som helst! Vi körde värsta rejset o blev klara riktigt tidigt!
cx
Här fick han jobba o jag titta på o såg till att han gjorde allt rätt :D

Sen vare tänkt att vi skulle ha AW med grabbarna på jobbet. Vi börja förfesten på jobbet! Killarna drack öl men jag ville ha cider o vi orka inte gå till systemet som liggger en bit bort så vi tog firmabilen ist hahah

ljf
Filip fixar musiken på jobbet :P


Vi satt där till 7 tror jag. Sen skulle vi vidare fast först till donken o käka.
Vi drog till nån jäkla vikingabar i gamla stan! Sjukt ställe. Satt där o drack o blev bjuden på julmust(!) haha o sen skulle vi dra vidare. Jag ville till HarryBJames men alla andra ville till The bridge, alltså gamla Hirschenkeller!! Fyffaaaaaaan. Fjortisställe NR1! Fast jag drog vid 2 för att det fanns en svartsjuk flickvän där. :P
O då var det snö på backen när jag gick hem! En snabbis in på 7eleven för o köpa chips o sen hem o sova :D

ipo


Nu har jag ett dilemma... Antingen hemmakväll eller hemmafest i Jakobsberg :S Jag e tveksam alltså.. får återkomma....

Pusssssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback