...........

Shoo guzzarr!
Vilken snöig dag det har varit idag! Livsfarligt på vägarna. Btw, tips till alla fotgängare: När det är snöigt o halt ute, gå inte direkt ut i gatan o anta att bilisten ska hinna stanna! Även om man bara ska springa över lite snabbt! Folk fattar inte att det e så sjukt svårt att få stopp på en bil när man måste panikbromsa o inte e berädd. Stanna hellre upp o vänta på att bilisten har upptäckt dig o gå sen över. Fyfan det värsta skulle verkligen va o köra på någon!
Iaf min dag har varit toppen! Hon nya tjejen åkte med mig o det var naajs. Vi köpte med mat från Serrano. Fyfaaan vad gott det var! Jag tog en BBQ chicken burrito (utan bönor och koriander salsa, hatar koriander).

Sen vid 15 så skulle vi ha möte om företaget (Zzzzzzz). Jag hade inte läst mailet ordentligt o antog att mötet skulle hålla på till 16. Men nej det skulle hålla på till 18!!! O jag som skulle åka mer Maria till sickla o köpa present till mamma efter jobbet. O fan vad tråkigt mötet va............. Satt o messa massa polare ist o va inne på fb för att inte råka somna :P
Jag hämta upp maria efter o så drog vi till sickla. Blev present o ljusslinga till ballen ;)

Kolla in mina grymma mackor:
lxjvk
Trekantsknäcke, chilichipotel keso, gurka o skinka. Yummyyy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback