Helloooo lovers!

Sådärja då har man hunnit varva ner.
Löste tvättstuge problemet genom att boka tiden efter så att jag hade dubbelt så lång tvätt-tid.
Så då kunde jag hänga allt på tork, åka till syrran o sen hämta tvätten när jag kommit hem igen.

Maria bjöd på middag, asiatistk blev det:
vxäkjv

Sen färga hon mitt hår o så skulle hon ha fixat efterrätt men det hade hon skitit i.
Så då blev jag sur men hon bjussa på chips ist :P Väääldigt ovanligt att hon har det hemma. Nyttiga jävel :P
Ajuste, maria hade just rensat ur garderoben så det var bara att välja ny-gamla kläder :D
Två nya toppar följde med mig hem :D
Sen när jag var påväg hem o sitter på perrongen o väntar på tåget så upptäcker jag att jag har glömt min mobil hemma hos henne.
Fan vad förbannad jag blev! Ååååhhh. Fick gå tillbaka o skynda mig för att hinna med tåget som skulle gå 10 min senare.
Hann precis! Så jäkla najs.
Snackade lite med freddan också påvägen hem. (Han har jobbat på samma jobb som mig förut.)
Han berätta att hans chef hade sett mig o sagt till honom att; Hon den där blonda tjejen som jobba på ditt förra jobb va skitsnygg!!
wooow vilken komplimang! Gjorde min kväll :D
Hämtade upp tvätten sen o allt e inlagt i garderoben. Satte på en ansiktsmask sen o nu har ni typ hört varenda detalj av min kväll hahaha

Ska försöka hålla mig uppe länge nu så jag vänder lite på dygnet. Hoppas på en grym Afterwork imorgon med grabbarna från jobbet!

Puss Puss Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback