just nu gillar jag inte tele2

Har så himla segt internet nu så det blir en snabb update. Tacosmiddag med mamma nyss o nu fredagsmys.
Imorgon blir det en tripp ut till ekerö. Jag, mamma, maria+nils, sofia+daniel+tess ska hem till min kusin+familj.

Lite bilder från kvällen...
jnlö
jölx
bcx

Fuck jag missade Minnahs tolkning av Heart - Alone. Så jäkla grym låt! Aja får kolla på youtube sen när mitt internet är snabbt igen. Nu börjar mina ögon gå ikors. Ja jag vet att klockan bara e barnet men min mentala klocka säger att det e dags att gå o lägga sig nu. Aja en liten tupplur i soffan skadar väl inte.............


Kommentarer
Postat av: Tele2

Hej Åsa,



Vi på Tele2 tycker att det är tråkigt att du har problem med din internetuppkoppling och vill få det

att fungera för dig. Vi rekommenderaratt du går in på
http://www.tele2.se/kundservice-bredband-sjalvhjalp.html och laddar ner vårt felsökningsprogram. I många fall räcker det med att använda detta program för att åtgärda felet. Skulle inte detta hjälpa är det snabbaste sättet att ringa vår tekniska support på 0772-25 25 25 som kan påbörja en felsökning direkt. Om du har några frågor eller funderingar kan du gärna maila mig på [email protected].



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2.

2010-12-01 @ 12:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback