Paradise Hotel

Okej, iom att jag kollar på programmet ensam o inte har någon att diskutera det med så skriver jag av mig här.

Lin: Jobbigt jävla underbett! Står inte uuut!
Johannes: Han ler hela tiden när han snackar :S:S Även när han inte är glad? Förvirrande... :S
Emelie: Måste hon tro att hon är nåt o puta ut onormalt mkt med brösten?
Emanuel: Tvätta håret o klipp dig? Annars ganska söt..
Aija: Hej jag kan inte sminka mig.
Julia: Aaahh alla var så glada när du åkte ut, o nu är du tillbaka?! Draaaaa!
Melissa: Köp större bikiniöverdelar.
Petter: Lite utstående ögon men annars snygg..
Damir & Rimon: Ser ingen skillnad? :S
Alexandra: Alltså du är inte tillsammans med Johannes?! Att ingen fattar att han e årets player o ful somfan?

Tackheeeeeeej


Kommentarer
Postat av: Tess

hahah det e så jäkla kul att sitta och kommentera allas utseende, beteende osv :D

Postat av: Åsa

Ja verkligen :D

2010-12-01 @ 17:36:57
URL: http://readmelove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback