Smörg-Åsa????!!!

Hej! Hoppas alla haft en bra snöig måndag! Min dag börja sjukt segt men jag blev klar ganska snabbt så det va skönt :) Btw Paninis thai kyckling med ris e så jääääävla gott! Så jäkla najs att Panini och Serrano ligger så nära jobbet! Sjukt god mat där o prisvärt! ca 70 kr maträtten. :) Påtal om lunchställen. Vapiano ligger väggivägg med oss o jag har aldrig käkat lunch där! E alltid 5000 m lång kö o dyrt hahah :P

Har varit o storhandlat också så idag blir det Potatissoppa. Massa matlåtor blir det, billigt o bra. Älskar verkligen potatissoppan med bacon, så förbannat gott o enkelt! :D

Sen angående min rubrik. Alltså jag får ett mail från Koordinatorn på jobbet, han e nyanställd o har högst jobbat i 1 månad. Han mailar mig o skriver Tjena smörg-åsa!
Blir så jävla arg alltså! Ni kanske tycker jag överreagerar men det där e fan inte okej! För det första så skriver man inte så om man e så ny! När man e ny ska man bara skaffa respekt från alla o inte hålla på o skriva så. Sen så tar det extra hårt för när jag var liten så blev jag mobbad för smörg-åsa. Fyfaan. Jag svarade på mailet o skrev bara: Smörg-åsa? Seriöst?!

Nej sen ere en till ny kille på jobbet som e lite för bekväm på arbetsplatsen o visar inte mkt respekt eller så. Fast att han bara jobbat i 2 veckor. Fan skärpning alltså.

Så nu fick jag skriva av mig :)
Efter project runway så blire middag. Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback