Söööööndag

Hejhopp! Gisssa vad jag gjort idag.. NADA!
Har kollat på film, The box, sjukt skum film med Cameron Diaz. Fattade typ noooolll............
Sen har jag kollat på tv, städat, diskat o lagat mat. Blev nudlar o fishcrispies eller vad dom nu heter. Med soya o sweetchilisås så jävla gött :D

Alltså den här helgen har varit så jävla dålig. Fan att man ska va så seg. Ångrar nu att jag inte gjorde en grej i lördags. AJA nu längtar jag efter att helgen ska va över så att nästa helg kan komma snabbare!

På torsdag så ska jobbet ha vinprovning för kunderna. O jag har signat upp mig på att va där o hjälpa till. Får se om man får några nya vinupplevelser :P

Nä nu blir det soffan igen o sen ere måndag igen, can't wait! Hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback