xoxo

Hoppas alla haft en bra dag. Min förmiddag var SKIT! Var sur redan när jag vakna! Var stressad, arg o allmänt irriterad. Fyfan men på lunchen vände allt o efter att ha lunchat med en toppenkollega så körde jag sista grejjerna, hjälpte Filip med en grej o sen drog jag o träna(!). När jag e irriterad o går o tänker på en massa skit så äre skitskönt att va o träna. Man tänker på andra saker o rensar skallen liksom.
Det blev 30 min powerwalk och 20 min cykling. Går verkligen sjukt mkt lättare att träna om man kan kolla på tv samtidigt! (Jag tränar på Eriksdalsbadet)

Sen åkte jag hem o gjorde värsta mackorna med chili-keso, gurka, avokado (som var halvhård, hatar det!) och skinka :D

Imorgon ska ännu en ny anställd åka med mig! Vi bara anställer nya människor hela tiden! Jeeeezz.......

oxox


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback